Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ FORTHNET

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ FORTHNET ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ (ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ) ΣΤΟ oellinaras@gmail.com ΕΙΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΑΝ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ.
ΑΝΑΖΗΤΩ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ-ΒΟΗΘΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΖΗΤΗΣΗ!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά απο δύο μήνες αναμονή για σύνδεση στο double play (Θεσσσαλονίκη ΚΕΝΤΡΟ δίπλα στο μαγαζί τους) ειδοποίήθηκα οτι την 26 Σεπτεμβρίου θα ενεργοποιηθεί η γραμμή μετά "...ολιγόωρη διακοπή". ¨Εως σήμερα 16 Οκτωβρίου δεν έχω τηλέφωνο και διαδίκτυο και η "φοβερή" αυτή εταιρεία δεν έχει το φιλότιμο παρά τις άπειρες κλήσεις μου (και με φαξ) να με ενημερώσειεπίσημα ενω οι λογαριασμοί συνεχίζουν....
Δεν υπάρχει αρμοδιος απαντούν, ο ΟΤΕ ευθύνεται κλπ Συγχαρητήρια στο μπάχαλο της εταιρείας !!!!!!!!!
Θα κάνω καταγγελία στην Εθνική Υπηρεσία Τηλεπικοινωνιών (..οψόμεθα)
Το τηλ είναι 2310 264469 και η πλάκα είναι οτι ο καλών ακούει τόνο κλήσης και θεωρεί οτι λείπω. Ποιός θα πληρώσει τα κινητά. την υλική και ηθική βλάβη κλπ το οτι είμαι γιατρός του ΕΣΥ και δεν έχω επαφή με το Νοσοκομείο κλπ
Ποιός ;;

Ανώνυμος είπε...

πειτεμου ποτε θα γινει μυνηση και που να ειμαι εκει θα φανε καλα!!!

Ανώνυμος είπε...

1) Περίεργο είναι το ότι όταν έκανα την αίτηση για σύνδεση πριν ακόμη βγώ απ΄το κατάστημα της forthnet έλαβα μήνυμα στο κινητό μου απ'την εταιρεία που με καλωσόριζε και με διαβεβαίωνε οτί σύντομα θα γινόταν η τηλεφ.σύνδεση!
Δυστυχώς σύντομα χρειάστηκε να μετακομίσω.Η νέα μου αίτηση για μεταφορά της τηλεφωνικής σύνδεσης θα πρέπει να μεταφέρθηκε με γαϊδούρι αυτη τη φορά στα γραφεία της forthnet αφού πέρασαν 20 ημέρες χωρίς καμμία ενημέρωση.
Αφού διαπίστωσα οτί δεν υπήρχε καμμία πιθανότητα εξυπηρέτησης απ'το τοπικό κατάστημα ξεκίνησα να τηλεφωνώ στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών οι οποίοι απ'ότι έλεγαν δεν είχαν λάβει καμμία ενημέρωση για την αίτηση μου...
Χρειάστηκε να τηλεφωνήσω τουλάχιστον 15 φορές προκειμένου να βγάλω άκρη...να στείλω έγω η ίδια με fax την αιτηση μου, να επιμείνω για την διακοπή της προϋγούμενης τηλεφωνικής γραμμής σ'ένα σπίτι που προφάνως είχε ενοικιαστεί κάπου αλλού.
Δεν αναφέρω τα επαγγελματικά προβλήμα που προέκυψαν απ'αύτην την καθυστέρηση,ούτε το υψηλό κόστος του λογαριασμού του κινητού τηλεφώνου,ενώ πλήρωνα συνδρομή σ'ένα τηλέφωνο φάντασμα της forthnet.
Μάλλον μετά την αρχική αίτηση στις ιδιωτικές εταιρείες το προβλημά σου είναι πρόβλημά σου.!!!!!!
2) Πρόσφατα ρώτησα πόσο κοστίζει η αίτηση για διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης.Ο υπάλληλος του καταστήματος μου απάντησε:΄΄μέχρι κ'την τελευταία ημέρα πριν να κλείσεις 1 χρόνο πληρώνεις 70 ευρώ΄΄.
Την ίδια μέρα ο εξάδελφός μου έλαβε τηλεφώνημα απ'τα κεντρικά γραφεία της έταιρείας προκειμένου να αλλάξει τηλεφωνική σύνδεση κ'να επιλέξει την forthnet.Σε ερώτηση του για το κόστος διακοπής προ της ολοκλήρωσης έτους στην εταιρεία η υπάλληλος της forthnet-της οποίας το όνομα έχουμε κρατήσει- τον διαβεβαίωσε ότι το τελευταίο 3μηνο πριν την ολοκλήρωση έτους είναι 30 ευρώ!!!!!τι γίνεται τελικά,έχει καμμία αξιοπιστία ο λόγος τους;;;;